Régen elkezdődött már a szervezkedés az Udinese – AS Roma találkozóra. Mi két autóval indultunk el, de rajtunk kívül még egy jó páran startoltak gépjárművel. Reméljük, hogy akik rajtunk keresztül érkeztek a mérkőzésre, azokkal hamarosan újabb túrán vehetünk részt.

De kezdjünk is bele.

2018.02.16. 23:30 – A megbeszéltek szerint startoltunk el Debrecenből 2 autóval 5-en. Az első megállónk Budapest volt, ahol a csapat maradék 5 tagját kaptuk fel. Innen hajnali 2 környékén indultunk tovább.

A csapat kisebb – nagyobb része utazott már együtt, ismerte is egymást, így a hangulattal nem volt gond egy ideig, bár az éjszakai útnak köszönhetően a sofőrök kivételével szinte mindenki aludt.

Néhány megálló, végtelen hosszú Szlovénia, de épségben megérkeztünk a Hotel Friulihoz Udinébe 17-én 9:15-kor. Szisszentek a sörök, előkerültek a pálinkák is.

Ugyan a szobákat még nem vehettük át, elindultunk kávézni, italozni. Folytattuk, amit elkezdtünk. Minden teljesen rendben ment, jól szórakoztunk. Fél 11 környékén elfoglaltuk a szobáinkat, kipakoltunk, majd elindultunk az AS Roma bárhoz, ahol már vártak az ismerősök, barátok.

Itt legnagyobb meglepetésünkre találkoztunk Carlo Zampával is, aki készségesen állt mindenki rendelkezésére. Fényképeket készítettünk, beszélgettünk.

Itt a bárnál mindenki felszabadultan beszélgetett, aztán előkerültek a pirotechnikai eszközök is.

Ezt követően elérkezett az idő, elindultunk a stadion irányába. Mindenki izgatottan várta a találkozót, így gyorsan be is jutottunk az arénába.

A meccset nem kell külön ecsetelni. Az első félidő 0-0 lett, sok helyzettel. A második játékrész azonban teljesen másként alakult. Cengiz ismét villantott, majd a 90. percben Perotti lezárta a játékot.

A góloknál mindenki egymás nyakába ugorva örült, fantasztikus hangulat volt, bár hiányzott az ultrák támogatása. Ettől függetlenül a győzelem meg van.

A lefújást követően összeszedelőzködtünk, visszamentünk a bárhoz, ahol tovább folytatódott az ivászat. A csapat szétvált, ki erre, ki arra indult útnak.

Érdemi része nem nagyon volt már az estének, néhányan (köztük én is :D) kicsit többet ittunk a szokásosnál, így este 10 óra környékén nyugovóra tértünk. Másnap kelés, reggeli, kicsekkolás, kis shopping és ebéd, aztán indulás haza.

Első megállónk ismét Pest volt, majd vasárnap este 11 óra környékén állítottuk le a motort.

Összességében egy nagyon – nagyon jó csapat jött össze. Minden patentul ment, nem kell könyörögni senkinek semmiért. Szerintem találkozunk még mindenkivel, ahogy azt az elköszönéseknél is hallottam.

Voltak új utazók is, akiket szintén visszavárunk, de az új útitársakat is szívesen látjuk, hiszen gyorsan össze lehet barátkozni az emberekkel. Reméljük, hogy akik rajtunk keresztül jutottak el a mérkőzésre, meg vannak velünk elégedve és legközelebb is igénybe veszik szolgálatainkat, és együtt kelhetünk útnak szeretett csapatunk mérkőzéseire.